"Coffee lovers" chez Topflight


C'est la semaine du café chez 

Topflight


et j'ai eu le grand privilège de travailler avec les tampons

Darkroom Door

Coffee time


et je participe au défi


Voici donc les matériaux que j'ai utilisés:

les poudres Infusions:

The sage
Are you Cerise
Golden sand

mes deux pochoirs:

set 9 de Tim Holtz
Bubble de Kelly Purkey pour Simon Says

les encre  Distress:
Iced scruce
 Picked Raspberry
Walnut stain

et les papiers My Favorite Things "Painted Prints Smitten"





Commentaires

  1. Your project is absolutely beautiful!

    RépondreSupprimer
  2. What a fabulous stamp set and an awesome card. Great job!
    God bless you,
    Karen

    RépondreSupprimer
  3. These are fabulous journal pages, Nathalie! I love seeing your work as well as your incredible backgrounds. Thank you too for all the inspiration!

    RépondreSupprimer
  4. I love this beautiful coffee designed creation.

    RépondreSupprimer
  5. So beautiful! Love these pages... such cool patterns and colors!

    RépondreSupprimer
  6. Love this!! Great job :)

    Thanks for sharing!
    ~Shanna
    www.caffeinatedcraftiness.wordpress.com

    RépondreSupprimer

Enregistrer un commentaire

Merci de votre visite sur mon blogue.
Vos commentaires sont toujours appréciés!
Magouille